Wednesday, June 15, 2011

masa senggang

sekarang ni lepas habis belajar diploma dan menunggu tawaran degree bulan september dan hari graduate bulan oktober banyah dah masa lapang kat rumah selain waktu malam sebab kene keje kat restoran yang sungguh ramai pelanggannya. jadi oleh kerana dah lama tak sentuh keyboard untuk clik butang blog tapi yang pelik sempat pulak tekan butang facebook dengan skype berjam jam saya dah bersedia untuk menulis kembali meskipun takde orang kot yang nak baca blog saya macam blog blogger yang hot hot tu.well, tak kisah lah asal kita menulis kan.

sekarang ni nak cakap pasal buku diari, memang banyak diari yang ada sejak sekolah menengan lagi dah tulis sampai lah universiti kira kira dah ada leboh kurang 6 diari sekarang tapi yang malasnyer diari ni bila orang terbaca malu sungguh. kat blog pun kira macam diari hiduplah kan tapi takde lah tulis bende sensitif yang boleh ganggu hormon dan rangsangan pembaca. diari lain, bila kita tulis kita tahu itu diari kita diari hati kita jadi kita lebih spesifik tapi bila blog ni tulis kene bersopan santun sikit sebab ia adalam virtual anyone can judge through the reading.

well, sebelum start blog yang tak berapa ni. i'm blogwalking suka sangat baca blog orang sebab kalau baca blog orang lain macam bagi inspiration, encouragement dan we will think that live is so beautiful and interesting. baru kita tahu ada orang yang hidupnya lebih banyak obstacle yang horrible than ourselves. satu lagi, sebab kat uni bosan tak banyak hiburan..hahaha banyaklah kan

bukan bukan bukan
dari duduk dan tidur je all time baik baca blog lebih banyak ilmiah kan...

No comments:

Post a Comment